***

Ubrzo nakon povratka iz Dubrovnika, završila sam srednju školu. Zaposlila se u jednoj extra firmi, još prije nego sam polagala maturski ispit. Brat i ja bili smo u stalnom kontaktu, čuli se telefonom, dolazili jedno kod drugog…
Krajem ljeta, završila sam u bolnici. Zbog jakog trovanja sladoledom, ljekari su se borili za moj život. Dobila sam salmonelu – bakteriju koja se dobije iz pokvarenog mlijeka/mesa.
Drugi dan moje hospitalizacije, mama je nazvala tatu u Njemačku da mu kaže da sam jako bolesna. Dugo nisam znala za taj njihov razgovor. Mama nije htjela da mi kaže, jer me je željela poštedjeti novog razočarenja. Naime, kada ga je nazvala i rekla mu u kakvom sam stanju, rekao je da će je zvati to veče da vidi kako sam.
Međutim….nije nazvao. Dva mjeseca provela sam na infektivnoj klinici, jedva se iščupala….tata nikada u toku ta dva mjeseca nije nazvao da pita kako sam, jesam li ozdravila, umrla, izašla iz bolnice….ništa….
Tada me nije boljelo, jer sam mislila da nije znao da sam uopće u bolnici…saznala sam nakon nekog vremena, kada sam završila u bolnici drugi put…ali ne zbog salmonele……

23 komentara

  1. Ja sam sada procitala sve…i ostala sam bez daha!’
    Ovo je zaista jako tuzno…
    moji su razvedeni…i meni se svasta desavalo…
    Zivot je cudo.

    🙁

    Samo nastavi da pises….ja cu te sigurno citati.

  2. ja se tako nalazim u ovoj vasoj prici….kontam da li da nastavim citati, jer budite mi sve ruzne uspomene, koje sam zakopala, i kada isplivaju, opet zakopam…. ocito je da zele da isplivaju. sta ces.

    nego drzite se vi jedno drugog.

    Ja imam jos jednu sestru (21g mladju) koja nazalost nikada nece biti tako bliska sa mnom – ali to je zbog daljine. Ne sto ne znamo jedno za drugo. Krvo je cudo. Da ste vidjeli njene srece kad su joj rekli da sam joj sestra, kako me samo gledala 🙂

  3. OD ONOGA ŠTO SAM PROČITALA U PRETHODNIM POSTOVIMA VIŠE ME NE ČUDI KADA OPET VAM OTAC URADI NEŠTO I OPET IZNOVA VAS RAZOČARA… VIŠE SE NE ČUDIM NJEGOVIM POSTUPTIMA, ALI SAMO ZNAM DA JE TOTALNI KRETEN I KUKAVICA, DA TAKO BJEŽI OD SVOJE ODGOVORNOSTI, NEMOGU VJEROVATI…NEZNAM KAKO VAM JE, KOLIKO TUGE IMATE U SRCU JER MENI SE ISKRENO TO NIKADA NEŠTO NIJE DOGODILO, NI SLIČNO… ZATO ŽELIM VAM SVU SREĆU, VAMA I U POTRAZI ZA JOŠ JEDNIM ČLANOM VAŠE MALE OBITELJI… SRETNO… POZDRAV

  4. Ljudi ja sam stvarno zatecena-prvo tek sam jutros u neka doba saznala da smo dospjeli na blog vijesti i to me …..ne znam. Koliko smo imali nade da cemo na ovaj nacin naci dijete koje trazimo, toliko je ona sada opravdana…
    Pricala sam s nekim osobama koje su mi se javile na msn, sa slicnim pricama i pomalo sam down….iskreno hvala vam svima na rijecima podrske..divni ste. Nisam mogla vjerovati da ce ispasti ovako…

    StarRider – zaista imas pravo da mislis sto zelis. Voljela bih da mi se javis na msn…
    POZDRAV SVIMA!!!

  5. i ja sam imala te salmonele,ali kad sam bila skroz mala!
    ali bas je kreten(sorry),jos je rekao da ce nazvat,i opet nije poslije dva mjeseca.
    Evo upravo citam sve ispocetka,pa sam stala na ovome!Mislim,teska je bolest,a on nije mogao nazvati ni na 5 minuta da vidi kako si…stvarno grozno!…

Komentariši